Isnin, 9 April 2012

09.04.2012

hujan lagi...
rahmat Tuhan masih melimpahi diatas muka bumi ini.
sejuknya nak mandi pagi tadi amatlah x terkira
rasa je macam xnak mandi
sebab dah sejuk sgt2.
tpi...
dapat jugak beranikan dan kuatkan diri ini
biarkan air yang sejuk dan menyegarkan itu menbasahi badan.
leganya...
dah mandi rasa semangat memulakan hari yang baru
memberikan aku kekuatan meneruskan rutin harian
masih..
belum aku dapat aku memahami erta dalam kehidupan ini
membuatkan aku masih tertanya-tanya nasib aku di masa depan
harapan biarlah aku dapat bangun mengecapi erti kehidupan
kepada si dia...
terima kasih kerana memberikan aku peluang
meluahkan isi hati ini
niatku hanya lah mencari teman berkongsi kisah hidup
menjadi bunga di taman hati ini
menjadi teman yang setia
menjadi kawan yang rapat
peneman di saat senang dan susah
menjadi isteri sepanjang hayatku
menjadi ibu kepada zuriatku.
amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan