Jumaat, 17 Jun 2011

Habis Sudah Perkuliahan Semester Tiga 2010/2011

SEKARANG jam menunjukkan pukul 1:10a.m menandakan waktu yang terus berjalan meninggalkan waktu-waktu yang telah berlalu kelmarin. hari ini bertarikh 17.06.2011 telah meningalkan 16.06.2011 dalam masa satu jam lebih yang lepas. mengimbau kembali apa yang telah berlaku pada 16.06.2011 memberikan aku beberapa pengalaman untuk disimpan. hari tersebut merupakan hari terakhir perkuliahan untuk semester tiga bagi sesi 2010/2011. namun begitu aku masih mempunyai beberapa tugasan yang perlu disiapkan untuk melengkapkan kursus bagi semester ini. antaranya ialah tugasan untuk membuat pembaharuan dalam mengapresiasikan teknologi maklumat untuk digunakan dalam sesi pengajaran dan pembelajaran. apa yang aku dapat ialah beberapa maklumat baharu mengenai teknologi maklumat masa kini. pensyarah ingin pelajar untuk membuat sampel yang aku sendiri tidak memahami bagaimana untuk siapkannya. namun aku terus sahaja membuatnya dengan menggunakan WEEBLY.COM. aku pun tidak pasti adakah betul atau tidak tugasan yang aku sediakan. selain kursus tersebut, aku juga dikehendaki menyiapkan dua buah cerpen serta membuat satu blog. blog tersebut digunakan untuk menulis beberapa catatan yang boleh memberikan ilham kepada aku untuk menulis cerpen. sebenarnya penulisan blog tersebut lah yang membangkitkan minat kepada aku untuk terus membangunkan blog ini. pembaca boleh melayari blog tersebut pada link ini http://faizalskmm2083.blogspot.com/. setelah habisnya kuliah bagi semester ini aku perlu memberikan perhatian dan penekanan kepada sedikit tugasan dan peperiksaan yang bakal menjelang tidak lama lagi. harapan aku adalah dapat melakukan sebaik yang mungkin agar meningkatkan gred.

*penulisan aku agak buruk kerana aku sememangnya lemah dalam berbahasa. oleh itu, sekiranya terdapat sebarang kesalahan bahasa amatlah dikesali dah tidak disengajakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan