Sabtu, 18 Jun 2011

Hadiah Hari Lahir Yg Pertama :D

Walaupun setelah 3 hari berlalu hari penting dalam hidupku dalam menyambut hari lahir aku yang ke 22. aku menerima kejutan lagi apabila menerima hadiah hadiah lahir daripada kawan sekelas. inilah hadiah hari lahir aku yang pertama dalam masa 22 tahun aku menempuhnya. tiada ungkapan yang mampu aku luahkan dengan kata-kata. hanya ucapan terima kasih yang dapat aku berikan sebagai balasan kepada awak2 semua.


Perasaan terharu dan gembira bercampur dalam diri aku ini. aku juga sebenarnya tidaklah begitu selesa dengan pemberian hadiah daripada orang lain. mungkin kerana ini adalah pertama kali aku menerimanya. aku akan cuba untuk menhargai apa yang telah menjadi rezeki aku. bab kata pepatah

"rezeki jangan ditolak, maut pula jangan dicari"

Memandangkan ianya memang sukar untuk dijangka akan berlaku pada kemudian hari. maka hadiah tersebut akan menjadi barang berharga kepada aku. akan aku cuba untuk menjadikan ianya kenangan yang amat berharga dalam hidup ini.

" TERIMA KASIH AZIE, NISA DAN FIFYN"

6 ulasan:

  1. hepi belated beday faizal!

    jaga jam tu elok2! ^^

    BalasPadam
  2. terima kasih adwafarahin...sentiasa doakan kejayaan saya..:p

    BalasPadam
  3. sama2 faizal...terharu aku bce tau..hehehe.ingt tau psnan kmi ari 2...hehehe.24 hb ni gua mao tgk lu pkai...haha

    BalasPadam
  4. salam... faizal maaf deh lambat wihs birtday kat awak bukan pe dah lama xupdate fb n semua benda tu... hehe.. apa2 pun selamat hari jadi yang ke 22... semoga ceria selalu

    BalasPadam